maandag 3 mei 2010

Ding 12 en 13, Twitter en Online kantoortoepassingen

Twitter, tweets, tweety. Het is gelukt om twitter te importeren naar mijn blog. Er zijn nog geen reacties op gekomen maar de meeste collega's die ik gevonden en vervolgens toegevoegd heb zijn deze week op vakantie. Ook geprobeerd met Hilde on-line te chatten, maar dat ging niet door, ze was "bezet". Voor mijzelf zie ik nog niet zoveel toepassingen voor twitter. Prive niet omdat ik er geen plezier aan beleef informatie te delen met "vrienden" die opeens opduiken uit het niets. Zakelijk gezien ook nog niet ook al zie ik diverse collega's die er zeer actief in zijn en waarvoor het een waardevolle aanvulling is. Dat komt nog wel. Google.docs krijg ik niet zo snel van de grond. Ik ben aangemeld en heb e.e.a. geprobeerd met een document en verschillende e-mail adressen van mezelf, maar het lijkt erop dat onze computer er moeite mee heeft. Het klinkt tenminste alsof hij pogingen doet om op te stijgen en er wordt niets geopend. Later nog maar eens proberen met een document van iemand anders.

1 opmerking:

  1. Hoi Sylvia,
    Het is je inderdaad gelukt om een Twitterveld in te voegen in je blog. Ook dat is mij gelukt, maar het blijft een leeg veld! Bij jou ook?? Weet niet hoe ik hier berichten in moet krijgen.( zucht...)
    Stekelroosje

    BeantwoordenVerwijderen